C-suite
De relevantie van uw functionele kolom
Uw agenda als CxO functionaris staat centraal in de ontwikkeling van de organisatie. Uw relevantie is hiermee de relevantie van de organisatie.

De relevantie van de CxO functionaris ligt besloten in de begrippen:
- identiteit:
creëren van eigen cultuur - relevantie:
visie op prioriteit - waardecreatie:
samenwerken met C-collega’s - authenticiteit:
creëren van een winnend team en - legitimiteit:
continuïteit van de functie
Deze vijf begrippen zijn essentieel voor hoe uw organisatie kan groeien.
Wij begrijpen uw agenda van vandaag, morgen en overmorgen en ook hoe deze zich verhoudt tot uw andere CxO collega’s. U versterken en uw relevantie vergroten is onze professionele belofte. In onze visie zijn de volgende vier begrippen essentieel: relevantie, legitimiteit, identiteit en authenticiteit. Deze vier begrippen staan centraal in onze visie en onze antwoorden naar CxO. Wij geven adviezen en leveren interim diensten met een stevig accent op advies.

Of u nu nieuw bent in deze functie, of als voorbeeld geldt in de sector, wij staan u bij met uw vraagstukken. Vraagstukken van vandaag, morgen en overmorgen. Wat is uw visie, wat is uw tone of voice? Vertel het ons!
…Wat is uw Tone of Voice?…
Wij luisteren graag naar uw verhaal over relevantie van uw functionele kolom in de totale bedrijfsvoering. De ontwikkeling in uw functionele kolom bewegen mee met de tijd. Uw verandering beweegt ons ook om relevant te blijven, om een antwoord te kunnen blijven geven op deze veranderende vraag. Relevantie is hiermee niet ééndimensionaal. Wij geloven in de kracht van luisteren naar de échte vraag van u en zijn nieuwsgierig om te begrijpen wat die échte vraag is. In onze visie creëren wij waarde, zodat onze hulp uiteindelijk niet meer nodig is. Wij zijn AethiQs, vertel het ons én wij luisteren naar uw verhaal!
Vertel het ons.
Wij luisteren naar jouw relevantie.
Of chat met ons.