Hallo!

Wij zijn AethiQs.

Hallo! Welkom bij AethiQs. Wij zijn onafhankelijke adviseurs, die betekenis geven aan relevantiewaarde bij onze klanten. Dit doen wij door met onze intellectuele onafhankelijkheid het vertrouwen te krijgen van onze klanten, met adviseurs die meer verstaan dan de woorden en cijfers van hun eigen vak. Wij zijn dé adviseur voor klanten in maatschappelijke relevante- én niche sectoren, omdat wij intrinsiek begrijpen dat advies altijd in beweging zal zijn. Immers ook onze klanten zijn in beweging.

Deze beweging beweegt ons om relevant te blijven, om een antwoord te kunnen blijven geven op deze veranderende klantvraag. Relevantie is hiermee niet ééndimensionaal. Wij geloven in de kracht van luisteren naar de échte vraag van de klant en zijn nieuwsgierig om te begrijpen wat de échte vraag van de klant is. In onze visie creëren wij waarde, zodanig dat onze hulp uiteindelijk niet meer nodig is. Wij zijn AethiQs, vertel het ons én wij luisteren naar uw verhaal!

Missie

Relevantiewaarde helpen creëren voor organisaties met een maatschappelijke én niche signatuur door betekenis te geven aan relevante managementadviezen en concepten. Wij worden gedreven door de vraag of wat wij vandaag doen, morgen en overmorgen nog relevant is. Wij begrijpen hierdoor dat advies altijd in beweging zal zijn. Deze beweging beweegt ons om relevant te blijven, om een antwoord te kunnen blijven geven op deze veranderende klantvraag. Wij hebben vertrouwen in het verandervermogen van onze klanten, onze mensen en onze organisatie.

Visie

Wij zijn Conceptualisten, die helpen om relevantiewaarde te creëren bij onze klanten. Dit doen wij door onze intellectuele onafhankelijkheid en het vertrouwen te krijgen van onze klanten. Relevantie is hiermee niet ééndimensionaal. Onze concepten en adviezen dragen bij aan het vertrouwen van onze klanten in hun context en creëren relevantie voor onze mensen en het vak. Wij geloven in de kracht van luisteren naar de échte vraag van de klant en zijn nieuwsgierig om te begrijpen wat de échte vraag van de klant is. In onze visie creëren wij waarde, zodanig dat onze hulp uiteindelijk niet meer nodig is. Wij zijn AethiQs, vertel het ons én wij luisteren naar uw verhaal!

Doel en ambitie

Ons doel is om te werken aan vertrouwen en relevantie voor onze klanten met Conceptualisten die meer verstaan dan de woorden en cijfers van hun eigen vak. Wij willen dé adviseur zijn voor klanten in maatschappelijke relevante- én niche sectoren, met een team van professionals die elkaar aanvullen.

Strategie

Wij geloven in relevantie door dicht bij de klant te staan en ze te helpen. Wij willen de klant écht kennen en gaan daarom verder dan alleen woorden of getallen op papier. Wij voelen ons verantwoordelijk voor het resultaat tot het einde, ook als het even niet meezit. Wij krijgen energie door het delen van onze kennis, zodat ons antwoord écht een bijdrage gaat leveren aan de doelstelling van de klant. Als onafhankelijke intellectuele professionals zullen wij gepast en empathisch reflecterend zijn naar onze klanten. Wij dragen bij aan de bewustwording voor gedragsveranderingen en ontwikkelen binnen en buiten hun sector relevante strategieën die de missie, visie, strategie en doelstellingen versterken, verdiepen en verbreden, daar waar nodig. Dit met het doel om het vandaag beter te doen dan gisteren. Beter wil niet altijd zeggen meer, het kan ook minder zijn. Wij verbinden vanuit deze drive mensen uit verschillende sectoren en werken wij niet voor sectoren, maar voor klanten in deze maatschappelijke en niche sectoren, waarbij wij de taal en eigenaardigheden van de sector begrijpen. Daarbij ligt de kracht van ons antwoord in eenvoud, omdat relevantie blijkt uit herhaalbare optimale prestaties. Wij sturen op de vraag: wat is er nu klaar, als het klaar is en wat schiet de klant ermee op? Kortom onze dominante strategie is: Customer Intimacy!

Concepten

Als merk kunnen wij in onze visie geen betekenis in de maatschappij hebben zonder maatschappelijke waardecreatie. Om ons eigen advies goed te begrijpen, zetten wij daarom ook eigen maatschappelijke concepten in de markt. Dit kan in het binnen- en buitenland zijn. Dit zijn concepten die bijdragen aan de missie en visie van AethiQs. Deze concepten dragen de naam: AQ.Concepten.

Zo hebben wij zelf een uitgeverij voor onze kennisuitgaven en zijn wij op dit moment een concept aan het ontwikkelen voor specialistische hulp in de eerstelijnszorg in het buitenland om het aantal diabetici te verminderen en verdere toename te voorkomen. Heeft u een concept dat u wilt ontwikkelen? Neem dan contact met ons op! Wij luisteren naar u.

Raad van Advies

In het besef dat wij niet alles zien en op gezette tijden zelf willen reflecteren, hebben wij een Raad van Advies. Zij helpt onze organisatie om relevant te blijven door mee te denken over interne en externe vraagstukken en coacht daar waar van toepassing onze partners en professionals.

Alfred Kool

Alfred Kool MCC

Alfred Kool is al bijna veertig jaar actief in de pensioenwereld. Gespecialiseerd in communicatiestrategie en governance werkte hij voor vele fondsen en andere pensioengerelateerde instellingen. Hij publiceert, doceert en presenteert regelmatig over zijn vakgebied. Ook was hij vele jaren bestuurslid/voorzitter van KPS.

Prof. Dr. Sandjai Bhulai

Sandjai Bhulai is hoogleraar Business Analytics aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Zijn onderzoek behelst het optimaliseren van bedrijfsprocessen door inzet van analytics, data science, machine learning, en artificial intelligence. Hij is mede-oprichter van het Amsterdam Center for Business Analytics (ACBA) en als Lid Raad van Advies betrokken bij AethiQs.

 

Vertel het ons.
Wij luisteren naar jouw relevantie.

Of stuur een tweetbericht.