Farmaceutische sector

De wereld beter maken

Een reis door het menselijk of dierlijk lichaam. Het gevoel herkennen dat wat u doet bijdraagt aan een betere wereld. De wereld beter maken door inzichten van vandaag, morgen en overmorgen. En toch heeft de sector vragen over de balans tussen rendement en maatschappelijke relevantie. Het accent voor de sector is aan het veranderen door druk van externe invloeden. Het versnellen van zelfzorg en het beschikbaar maken van medicijnen die betaalbaar zijn en voldoen aan wet- en regelgeving, is een complexe balans. Wij begrijpen dit.

In onze visie zijn de volgende vijf begrippen essentieel: identiteit, kwaliteit, validiteit, betaalbaarheid en verbinding, voor farmaceuten. Deze vijf begrippen staan centraal in onze visie en onze antwoorden naar de sector. Wij geven adviezen en leveren interim diensten met een stevig accent op advies.

Het besef dat besluiten die genomen worden relevant zijn voor mens, dier en maatschappij en ook blijvend kunnen voldoen aan de eisen van veranderende wet- en regelgeving is essentieel. De makers, voorschrijvende artsen en ondersteuners hebben gezamenlijk een verantwoordelijkheid om de kwaliteit van het leven te verbeteren en om de administratieve last te verminderen en te ontstapelen.

…kwaliteit van het leven relevanter maken en hierdoor een betere wereld creëren. Welke beweging creëert u?…

Wij luisteren graag naar uw verhaal over uw transitie en helpen u bij het verstevigen, verbeteren en verankeren van uw huidige bedrijfsvoering, passend bij uw strategie. Uw transitie beweegt ons ook om relevant te blijven, om een antwoord te kunnen blijven geven op deze veranderende klantvraag. Relevantie is hiermee niet één dimensionaal. Wij geloven in de kracht van luisteren naar de échte vraag van u en zijn nieuwsgierig om te begrijpen wat die échte vraag is. In onze visie creëren wij waarde, zodat onze hulp uiteindelijk niet meer nodig is. Wij zijn AethiQs, vertel het ons én wij luisteren naar uw verhaal!

Uw vraagstukken waar wij door geïnspireerd worden:
Bestuurlijke- en Boardroom vraagstukken
Beheerste- en integere Bedrijfsvoering en Besluitvormingsprocessen vraagstukken
Cross sectorale vraagstukken
Data en technologische gedreven vraagstukken
Gedragsverandering en gedragseconomie
Innovatieve en nieuwe verdienmodellen vraagstukken
Maatschappelijke relevantie vraagstukken

 

Vertel het ons.
Wij luisteren naar jouw relevantie.

Of stuur een tweetbericht.

Ga naar de inhoud