Innovatie en verdienmodellen

Verstevigen – Vertrouwen – Verbinden

 

Strategische heroriëntatie, innovatie en het vernieuwen van verdienmodellen zijn van alle tijden. Het is een strategisch proces, waarbij een aantal essentiële vraagstukken aan de orde komen. Gaan wij een proces naast ons huidige proces opzetten of gaan wij alles vanuit de bestaande organisatie bezien? Wat is de afbouw snelheid van ons huidig model en de opbouw van het nieuwe verdienmodel? Welke toezichthouders komen wij op ons pad tegen bij het nieuwe verdienmodel? En zijn onze huidige mensen in staat om onze verandering door te maken? Allemaal vragen waar wij organisaties mee hebben kunnen helpen. Wij helpen u en staan naast u om u met onze kennis en in vertrouwen te adviseren en te ondersteunen. En maken zaken niet onnodig complex, het gaat bij ons altijd om ontstapelen in plaats van stapelen. Zaken daar waar kan te vereenvoudigen en niet te compliceren. Vertel het ons. Wij luisteren naar uw verhaal.

1. Innovatie

Wat wij doen
Het helpen vormgeven van uw innovatie agenda en cultuur door een inrichting die past bij uw zienswijze.

Wat zijn de resultaten voor u
Creëren van een innovatie prioriteit en cultuur.

Tooling
Indien u dit wenst, kunnen wij tooling inzetten.

2. Maken en doorrekenen van nieuwe verdienmodellen en financiële projecties

Wat wij doen
Het maken en doorrekenen van business cases voor verdienmodellen en het valideren van assumpties.

Wat zijn de resultaten voor u
Een heldere structuur waarbij u op een transparante wijze inziet wat de effecten zijn van keuzes op uw huidig en toekomstig verdienmodel.

Tooling

Indien u dit wenst, kunnen wij tooling inzetten.

3. Inrichten nieuwe IT-strategie

Wat wij doen
Analyse, evaluatie en inrichten van de ‘hoe vraag’. Hoe kunnen wij een nieuwe IT-strategie inrichten en de ‘wat vraag’. Wat de effecten hiervan zijn op uw organisatie.

Wat zijn de resultaten voor u
Een heldere structuur waarbij u transparant kunt maken wat u doet en wat de effecten zijn op uw organisatie.

Tooling

Indien u dit wenst, kunnen wij tooling inzetten.

….Bent u morgen en overmorgen nog relevant? …

Op deze drie kennisdomeinen hebben wij specialisten die zowel op advies- als op interim basis, graag naast u staan. Adviseurs die meer verstaan dan alleen de woorden of cijfers op papier. Wij begrijpen het verhaal dat erbij past en kunnen dit in de juiste context aan u vertellen. Wij houden van ons vak, zonder enige twijfel, echter begrijpen heel goed dat wij u en uw omgeving moeten meenemen in het verhaal, uw verhaal. Wij begrijpen dat uw organisatie in beweging is en hiermee ook uw vraag. Ons advies moet passen bij de fase van ontwikkeling van uw organisatie. Wij begrijpen dit en begrijpen ook wat er nodig is om naar een volgende fase door te groeien.

 

Vertel het ons. Wij luisteren naar uw verhaal.

Of stuur een tweetbericht.